VBKNyhederUnge hjem er skudt igang

Unge hjem er skudt igang

16. september 2024[opdateret 19. september 2024]
aktiviteter/ungehjem2024-800x450.jpg

Visionen med unge hjem er at samle til fællesskab for unge voksne.

Måske er du gift og har små børn, måske har du hjemmeboende teenagere. Måske er du single og ung men længes efter fællesskab, netværk og nogen at træde fodspor sammen med.

Vi er mange, der ønsker at mønsterbryde med nutidens stress og jag for at kunne danne fællesskab med andre jævnaldrende, der lever i en hverdag og virkelighed ikke langt fra hinandens nutid.

Åh vi har så travlt, siges det

Øh ja, men kom og sæt dig trygt i sofaen og nyd en hyggelig pause, slå benene op og føl dig hjemme. Vi er i samme båd med en bimlende telefon i lommen. Hægt dig på og inviter gerne ind til medvandring, hvis du kender nogen der kunne få glæde af initiativet. Der tilstræbes spisning som et fast samlingspunkt. Programmet vil være koncentreret om lette temaer og happenings fra gang til gang – eksempelvis brunch, pizzabagning, fællesskab i naturen osv.

Børn og unge er naturligt velkomne, da mange af os har børn, teens og unge hjemmeboende.

Nye datoer for Unge Hjem

9. november 2024 Brunch kl. 10.00 i kirken
5. januar 2025 Pizza kl. 15.00 i kirken
23. februar 2025 kl. 15.00 Tema og sted endnu åbent for ideer og forslag ...