Nyt tag på kirken
Kirken skal have skiftet tag, og vi forsøger at gøre det inden den nye lov om håndtering af asbest træder i kraft pr. 1. januar.
kirkebygning/kirkenstag-800x450.jpg

Vi har en lille arbejdsgruppe, som gerne vil stå for nedtagning og opsætning af taget på kirken. Vi håber mange vil komme og hjælpe.

Der er brug for mange hænder, og slet ikke alle behøver at kravle på taget. Der skal også køres affald væk, laves kaffe, ryddes væk, rækkes værktøj og heppes!

Menighedsmødet har godkendt, at vi kan bruge 520.000 kr., men vi forventer, at kunne gøre det for 275.000 kr. inkl. ny isolering. Så kom og hjælp med at spare menigheden for mange tusinde kroner!

Det kommer til at foregå fra slut september og i løbet af oktober, vi håber nemlig at blive færdige inden menig-hedsweekenden. Det bliver mest torsdag-lørdag aften vi arbejder. Meld jer gerne til Anders Kragh 5455 0199 eller Jonas Villadsen 2462 1013 , så fordeler de tid og arbejdsopgaver. Giv gerne beskeden videre til nogle, du tænker kunne være med.

Økonomien

I stedet for at skulle låne pengene i Sparekassen, vil vi forsøge at indsamle midlerne ved gaver og tilkendegivelser på løbende betalinger.

Mogens Pedersen ringer rundt til medlemmer, for at snakke økonomi. Har han ikke kontaktet dig endnu, og du ønsker at give et bidrag til det nye tag, kontakt ham på mobil 2075 2658 eller med en e-mail mogenspedersen1965@gmail.com.

Kirke og menighed
MMX-CMS v.4.0.3 - 2024.08.19. ViggoWeb ©2023-2024